Welkom bij OPAAZ’
Klantenservice

Hoe kun we u helpen?
Allereerst vindt u hier informatie rond de aankoop van onze producten. Via het menu hieronder kunt u alle artikelen lezen over ons beleid en onze voorwaarden.
Veelgestelde vragen
Ik heb voor u wat antwoorden verzameld op vragen die u misschien heeft. Mogelijk zit daar het antwoord tussen dat u zoekt.
Kan ik een speelboom bekijken voordat ik er een koop?
U kunt op afspraak langskomen voor een bezichtiging.
Kan ik op elk moment langskomen?
Dat kan helaas niet. U moet een afspraak maken. In principe is dat op vrijdagen, bij uitzondering in het weekend.
Met een klein team runnen we een ontwerpstudio, een werkplaats èn een demonstratieruimte. De werkplaats produceert af en toe flink wat lawaai. Niet ideaal voor een rustig gesprek. Vanwege de drukte kunnen we u ook niet op elk moment adekwaat te woord staan of de Speelbomen demonstereren.
Wat is jullie levertijd?
Uit voorraad: ongeveer 5 werkdagen voor dat een bestelling bij u is.
Niet op voorraad: ongeveer 10 dagen na dat de bestelling door ons aan u is bevestigd.
Kan ik een bestelde Speelboom zelf ophalen?
Jazeker, dat vinden we ook heel leuk en daar maken we ook tijd voor vrij. Maar u moet dan wel over een busje beschikken. De Speelboom verpakken we in een grote fietsdoos en die past niet in een personenauto, ook niet in een grote stationcar.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor de speelbomen zijn heel hoog. Te hoog vinden wij en daarom komen u daarin tegemoet. We rekenen met een lage vaste prijs van €40,00 voor vervoer van deur tot deur. Dan maken we wel gebruik van bezorgtijden met een lager tarief.
Voor bepaalde bezorgdagen (bv in het weekend) en bezorgtijden (heel precies) worden nl vaak hoge kosten berekend.
Als u niet in staat bent om te tillen en het bezorgadres is niet op de begane grond, moet de koerier voor de bezorging een extra inspanning doen. Voor dat soort zaken gelden specifieke tarieven. Als u specifieke wensen heeft, moeten we overleggen.